ГАРЯЧА ЛІНІЯ

0 800 30 10 10

Українська

Розумні рішення в страхуванні

Ми з вами з 1994 року

uk

ru

Страховий випадок

ТЕЛЕФОН ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ:
0-800-30-10-10

 

АВТОСТРАХУВАННЯ

Якщо Ви учасник ДТП (Автоцивілка)

1. Викликати поліцію на місце ДТП або оформити європротокол (якщо один з учасників ДТП визнає свою вину, і згоден з обставинами випадку, і якщо два учасники не наполягають на виклик компетентних органів.

УМОВИ ОФОРМЛЕННЯ ЄВРОПРОТОКОЛУ:

– відсутність травмованих (загиблих) людей в результаті ДТП;
– згода водіїв транспортних засобів щодо обставин ДТП;
– відсутність у водіїв транспортних засобів-учасників ДТП ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу на швидкість реакції;
– наявність у водіїв транспортних засобів чинних полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності;
– розмір шкоди, заподіяної майну потерпілих, не перевищує максимальних розмірів, затверджених Уповноваженим органом 80 000 грн. (для ДТП що сталися з 01.07.2022 р.).

У разі невиконання однієї з наведених умов, виклик співробітників міліції для оформлення ДТП є обов’язковим.

 

1. Негайно зателефонувати до цілодобового контакт-центру АСК «ОМЕГА» повідомити про випадок, та надати всю необхідну інформацію.

 

2. Протягом 3-х робочих днів звернутися до АСК «ОМЕГА» та подати письмове повідомлення про ДТП, та надати всі необхідні документи. Також ви маєте можливість подати письмове повідомлення електронною поштою ss@omega.ua, попередньо заповнивши бланк повідомлення:

 

завантажити бланк повідомлення для клієнта АСК «ОМЕГА» 

 

завантажити бланк повідомлення для постраждалого.

 

Приклад оформлення схеми ДТП .

 

 

Перелік документів для надання в страхову компанію:

1. Повідомлення та пояснення водія;
2. Копія паспорту;
3. Копія ІПН;
4. Копія вашого страхового полісу;
5. Копія посвідчення водія;
6. Копія свідоцтва про реєстрацію ТЗ;
7. Копія протоколу про адміністративне правопорушення;
8. Копії документів які оформлені Поліцією, адміністративні матеріали, схема ДТП, пояснення водія, контактні данні учасників пригоди;
9. для клієнта-юрособи: опитувальник або опитувальник для трасту, структуру власності, витяг або виписку з ЄДР, копії паспорту та коду керівника; копії паспорту та коду кінцевого бенефіцірного власника клієнта; статут або код доступу, останню фінзвітність; довідку з банку про наявність рахунку, наказ про призначення керівника;
10. для клієнта – ФОП: опитувальник, копію виписки або витягу з ЄДР, копії паспорту та ідентифікаційного номеру, довідку з банку про наявність рахунку;
11. для клієнта фізособи: опитувальник, копію паспорту та ідентифікаційного номеру.

 

Оригінали необхідно відправити за адресою: 01054, м. Київ, вул. Дмитрівська, 48-Г, літера «А».

 

Рекомендації до оформлення Європротоколу.

Зробити фотографії пошкоджених ТЗ, а також місця ДТП (осипу лакофарбового покриття, осипу ґрунту на дорозі в місті ДТП).

При оформленні ДТП працівниками поліції зробити фотографії пошкоджених ТЗ, а також документів які оформлює поліція (схема ДТП, пояснення).

 

Якщо постраждав Ваш автомобіль, застрахований за КАСКО в АСК «ОМЕГА»

1. Негайно, але не пізніше 4 (чотирьох) годин повідомити і викликати на місце події представників компетентних органів України (національної поліції, ДСНС, відомчих аварійних служб або інших), а на території інших держав — компетентні органи цих держав висновки яких, відповідно до чинного законодавства України, можуть будуть достатніми доказами для визнання події страховим випадком.
2. До приїзду зазначених представників не змінювати картину події, за винятком обґрунтованих дій з рятування людей, тварин чи запобіганню надзвичайним ситуаціям;
3. Зробити фотографії автомобіля та предметів з яким він зіткнувся, або, якщо ТЗ було пошкоджено іншим транспортним засобом, зробити фотографії слідів фарби іншого транспортного засобу на пошкодженому ТЗ, осипу лакофарбового покриття, осипу ґрунту на дорозі в місті ДТП.
4. Одразу після настання події, але не пізніше 24 годин з моменту коли Страхувальнику стало відомо про її настання, повідомити Страховика (його представника) про страховий випадок за телефоном: 0-800-30-10-10 або +380 (44) 337-49-32
Страхувальник повинен повідомити Страховику:
– номер Договору;
– обставини настання страхового випадку;
– інформацію про пошкодження, заподіяні ТЗ / ДО;
– місце події і місце знаходження ТЗ;
– іншу інформацію на вимогу Страховика.
5. Протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту настання події (у разі настання події за кордоном — з моменту повернення на територію України) надати Страховику або його представнику письмове повідомлення за формою Страховика про подію з описом обставин її настання. Також ви маєте можливість подати письмове повідомлення електронною поштою ss@omega.ua

 

завантажити бланк КАСКО для клієнта АСК «ОМЕГА»

 

Перелік документів для надання в страхову компанію:

1. для клієнта-юрособи: опитувальник або опитувальник для трасту, структуру власності, витяг або виписку з ЄДР, копії паспорту та коду керівника; копії паспорту та коду кінцевого бенефіцірного власника клієнта; статут або код доступу, останню фінзвітність; довідку з банку про наявність рахунку, наказ про призначення керівника;
2. для клієнта – ФОП: опитувальник, копію виписки або витягу з ЄДР, копії паспорту та ідентифікаційного номеру, довідку з банку про наявність рахунку;
3. для клієнта фізособи: опитувальник, копію паспорту та ідентифікаційного номеру.

 

6. Надати Страховику пошкоджений ТЗ для огляду протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня повідомлення про настання події, узгодити із Страховиком місце та час огляду пошкодженого ТЗ представником Страховика або незалежним експертом;
7. Не розпочинати самостійно та не передавати іншим особам для проведення відновлювального ремонту застрахований ТЗ до погодження зі Страховиком його обсягу, вартості, місця проведення та попереднього рахунку на проведення відновлювального ремонту. При цьому строк погодження Страховиком не повинен перевищувати 7 (семи) робочих днів з моменту надання Страхувальником повного комплекту відповідних документів;
8. У разі настання страхового випадку за ризиком «Викрадення», протягом 1 (одного) робочого дня передати Страховику оригінали реєстраційних документів на ТЗ, повний комплект оригінальних ключів, пультів управління, карток та інших активних та пасивних активаторів до ТЗ або постанову (довідку) про їх вилучення органами МВС;
9. Повідомити Страховика протягом 3-х (трьох) робочих днів про повне або часткове відшкодування збитків особою, винною у їх заподіянні. Якщо таке відшкодування відбулося після виплати страхового відшкодування — протягом 10 (десяти) робочих днів, повернути Страховику відповідну частину страхового відшкодування.

ДІЗНАЙТЕСЬ ПРО ВИГІДНІ УМОВИ ДЛЯ ПОСТІЙНИХ ТА НОВИХ КЛІЄНТІВ
Для розрахунку заповніть, будь ласка, форму. Співробітник АСК «ОМЕГА» зателефонує Вам найближчим часом