«ОМЕГА» розширює можливості обслуговування клієнтів за програмами ДМС
Страхова компанія «ОМЕГА» і «Смарт-Ассистанс» підписали договір про обслуговування власників полісів добровільного медичного страхування.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
«Для обслуговування застрахованих за програмами ДМС клієнтів ми завжди використовували власну систему супроводу. Але оскільки кількість застрахованих збільшується і рівень навантаження на контакт-центр «Омеги» зростає, ми вирішили залучити до роботи ассистанс-компанію. Головною метою є підвищення якості сервісу для власників полісів добровільного медичного страхування», – говорить Директор зі страхування СК «ОМЕГА» Олександр Гончаров.
За статистикою щорічно компанія «ОМЕГА» обслуговує близько 18 тисяч страхових подій різного рівня складності за програмами добровільного медичного страхування.
«Ми постійно працюємо над удосконаленням системи супроводу застрахованих клієнтів, розширенням мережі лікувальних установ і аптек, покращуємо якість надання медичної допомоги власникам полісів добровільного медичного страхування від СК «ОМЕГА». Вже зараз клієнти «Омеги» можуть пройти складну діагностику, МРТ, КТ та інші дорогі обстеження практично в кожному населеному пункті. Аптечна мережа дозволяє цілодобово отримувати безкоштовні лікарські препарати та предмети медичного призначення. Тепер до нашої мережі додається ще близько 1000 лікувально-профілактичних установ і аптек, з якими працює ассистанс», – говорить Олександр Гончаров.
Читайте також:
Розвиток напряму медичного страхування буде пріоритетом АСК «ОМЕГА»
20 тисяч осіб застраховані про програмам ДМС в СК «ОМЕГА»