Держкомпідприємництво разом з Державтоінспекцію України хочуть передати страховикам всі функції проведення ТО автівок

Представники Держкомпідприємництва разом із представниками Державної автоінспекції в рамках оптимізації процедури проходження техогляду автівки готові передати всі функції страховим компаніям. Таке рішення, як гадають в держструктурах, вдосконалить і спростить процедури ТО, поліпшить ситуацію на дорогах, оскільки безпека дорожнього руху є вкрай важливим чинником життєдіяльності країни.

Як відреагують на таку пропозицію страхові компанії, коментує заступник директора Дирекції зі страхування Мокій Максим Анатолійович

– Практика проведення техогляду транспортних засобів характерна для деяких європейських країн, тому таку пропозицію страховий сектор оцінює позитивно. Більш того, страховими компаніями було створено і тепер успішно виконує свої функції Моторно-транспортне страхове бюро України. Також створена єдина база даних страховиків, до бази входить інформація про застраховані автомобілі, про заявлені та сплачені страховиками збитки.
Разом з тим, до ідеї передачі страховикам функцій проведення ТО авто самі страховики ставляться обережно, тому що надто вже фантастичною виглядає для них ситуація передачі такої «важливою» функції державою (ДАІ) страховим компаніям. Хоча саме страховики, враховуючи обов'язковість страхування «автоцивілки», фінансово зацікавлені в тому, щоб на дорогах України перебували лише технічно справні транспортні засоби.
 
– Наскільки це реально для страхових компаній, які в цьому випадку функції буде виконувати страховик, який його інтерес?
 
– Для сектора страхування це реально. Необов'язково вкладати гроші в технічне оснащення, необхідне обладнання є у багатьох станцій технічного обслуговування. У цьому випадку функція страховика полягає в контролі, систематизації інформації, організації якісної діагностики автотранспортного засобу. Якщо говорити про інтерес, то це не заробіток на видачі жаданого «талона», а продаж страховки клієнту, транспортний засіб якого технічно справний, а ризики нанесення ушкоджень іншим автівкам внаслідок поломок – мінімальні.
У цьому випадку страхові компанії як ніхто інший зможуть налагодити систему техобслуговування автівок, провести перевірку сплати штрафів і транспортного збору, проконтролювати наявність медичної довідки і поліса страхування. Так, єдина налагоджена система дозволить економити час клієнтів, підвищить сервіс ТО авто.

Довідка
У багатьох розвинених країнах функції проведення та контролю ТО виконують акціонерні товариства, які надають послуги своїм клієнтам на високому рівні. Конкуренція вимагає якісного обслуговування. Налагоджена система і спеціальна електронна база даних не дозволяє розвиватися корупції по «видачі та прийому» хабарів, а за відсутності конкуренції не можна говорити про яку-небудь об'єктивності і прозорість ведення цього бізнесу.

Страхова компанія «ОМЕГА» оскаржує рішення НБУ про відкликання ліцензії

28.04.2023

Акція для абонентів «Київстар»

25.12.2022

З Новим Роком!

23.12.2022

АСК «ОМЕГА» — 28 років!

10.11.2022