Електромобілі в ремонті виявилися значно дорожче бензинових авто

Електромобілі мають як ряд переваг, так і недоліків перед бензиновими і дизельними машинами. До останніх, відносяться, зокрема, обмежений запас ходу, тривала «заправка» і … дорожчий ремонт в разі ДТП або поломки.

Так, німецька фінансово-аналітична компанія Allianz провела дослідження (шляхом аналізу даних за полісами на 2018-2020 рр.) і встановила, що страхові виплати по КАСКО на електромобілі в середньому на 10% більше, ніж на паливні аналоги. При цьому ремонт пошкоджених в ДТП «електричок» за фактом обходиться дорожче в середньому на 30%.

Гібриди, втім, для страхових виявилися ще більш «накладними». Витрати по таким машинам виявилися вище 50%.

Причина такого дорогого ремонту криється в першу чергу, в батареї. У випадку з «зеленими» автомобілями – це другий за рахунком найдорожчий елемент після кузова (ціни на нові батареї можуть доходити до 20 000 євро). І якщо у електромобілів вони часто знаходяться в підлозі і хоча б якось захищені, то у гібридів – встановлені ззаду і вкрай вразливі при зіткненні.

При цьому треба розуміти, що навіть легке ДТП може закінчитись ремонтом або навіть заміною акумулятора. А деякі виробники пропонують установку нової АКБ навіть якщо сам елемент живлення залишився цілий, але спрацювали подушки безпеки (так як є ризик так званих прихованих ушкоджень).

Нарешті, ще одна вада електромобілів – проводка. Кабелі часто стають об’єктом уваги щурів та мишей – гризуни їх використовують в якості їжі. У багатьох електромобілів передбачений захист на цей рахунок, але якщо тварини все ж добираються до проводів, ремонт машини може обійтися в копійку. В середньому комплект кабелів для електромобілів коштує близько 7 000 євро.

Джерело: autoportal.ua

Страхова компанія «ОМЕГА» оскаржує рішення НБУ про відкликання ліцензії

28.04.2023

Акція для абонентів «Київстар»

25.12.2022

З Новим Роком!

23.12.2022

АСК «ОМЕГА» — 28 років!

10.11.2022