СК «ОМЕГА» підвела підсумки роботи в 1 півріччі 2009 року
Страхова компанія «ОМЕГА» підвела підсумки роботи в 1 півріччі 2009 року. Згідно фінансової звітності, чистий прибуток компанії склав 90 103,8 тис. грн., що в 2,2 рази більше ніж за аналогічний період 2008 року.
У 1 півріччі зібрано страхових премій на загальну суму 84 575,5 тис. грн. Найбільша частина надходжень припадає на договори страхування майна і автострахування – 77 725,9 тис. грн. (92 %).
Страхові виплати за 6 місяців 2009 року склали 16 680,5 тис. грн., що в 2,5 рази більше ніж в 1 півріччі 2008 року (6 758,9 тис.грн.). Велика частина виплат була зроблена за договорами КАСКО і обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів.
Страхові резерви компанії виросли на 128% і склали 90 458,8 тис.грн. що в 1,3 рази більше в порівнянні з показниками 2008 року (70 922,7 тис.грн.).
Статутний фонд СК «ОМЕГА» збільшився і складає 55 мільйонів гривень. У 2008 році цей показник складав 11 мільйонів гривень.
Загальна сума активів компанії виросла на 139,4% і за підсумками 1 півріччя 2009 року склала 670 924,3 тис.грн. За підсумками аналогічного періоду 2008 року – 481 443,0 тис.грн.
Власний капітал СК «ОМЕГА» в порівнянні з 1 півріччям 2008 року виріс на 141,4%. За підсумками 6 місяців поточного року цей показник склав – 556 936,3 тис.грн. (393 938,6 тис.грн. у 2008 році).
Регіональна мережа
У 1 півріччі регіональна мережа компанії успішно виконала поставлені бюджетні цілі. В даний час СК «ОМЕГА» має розгалужену регіональну структуру, яка включає 47 підрозділів по всій території України.
Зокрема в першому півріччі 2009 року було відкрито 4 нових відділення в Києві і Київській області: у Подільському, Оболонському і Дніпровському районах м. Києва, а також в місті Васильків (Київська область).
«Те, що компанія демонструє позитивні темпи зростання і високу прибутковість навіть в кризовий час, свідчить про правильність вибраної стратегії розвитку компанії, – коментує результати діяльності Президент СК «ОМЕГА» Сергій Тарасенко. – Стратегія компанії передбачає постійну роботу над підвищенням рівня обслуговування клієнтів, поліпшенням якості супроводу договорів страхування впродовж всього терміну їх дії. Політика відвертості і прозорості у відносинах з клієнтами, бездоганне виконання нами взятих зобов'язань дозволяє нам, не дивлячись на складні економічні умови, нарощувати страхові платежі. Як результат – за підсумками 1 півріччя компанія більш, ніж в 2 рази збільшила збір страхових премій. Більше 96% зібраних платежів припадають на долю добровільних видів страхування, це говорить про те, що довіра клієнтів до нашої компанії постійно зростає».