СК «ОМЕГА» підвела підсумки роботи в 1 півріччі 2009 року

Страхова компанія «ОМЕГА» підвела підсумки  роботи в 1 півріччі 2009 року. Згідно фінансової звітності, чистий прибуток компанії склав 90 103,8 тис. грн., що в 2,2 рази більше ніж за аналогічний період 2008 року.
У 1 півріччі зібрано страхових премій на загальну суму 84 575,5 тис. грн. Найбільша частина надходжень припадає на договори страхування майна і автострахування – 77 725,9 тис. грн. (92 %).
Страхові виплати за 6 місяців 2009 року склали 16 680,5 тис. грн., що в 2,5 рази більше ніж в 1 півріччі 2008 року (6 758,9 тис.грн.). Велика частина виплат була зроблена за договорами КАСКО і обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів.  
Страхові резерви компанії виросли на 128% і склали 90  458,8 тис.грн. що в 1,3 рази більше в порівнянні з показниками 2008 року (70 922,7 тис.грн.).
Статутний фонд СК «ОМЕГА» збільшився і складає 55 мільйонів гривень. У 2008 році цей показник складав 11 мільйонів гривень.
Загальна сума активів компанії виросла на 139,4% і за підсумками 1 півріччя 2009 року  склала 670 924,3 тис.грн. За підсумками аналогічного періоду 2008 року – 481 443,0 тис.грн.
Власний капітал СК «ОМЕГА» в порівнянні з 1 півріччям 2008 року виріс на 141,4%. За підсумками 6 місяців поточного року цей показник склав – 556 936,3 тис.грн. (393 938,6  тис.грн. у 2008 році).
Регіональна мережа
У 1 півріччі регіональна мережа компанії успішно виконала поставлені бюджетні цілі.  В даний час СК «ОМЕГА» має розгалужену регіональну структуру, яка включає 47 підрозділів по всій території України.
Зокрема в першому півріччі 2009 року було відкрито 4 нових відділення в Києві і Київській області: у Подільському, Оболонському і Дніпровському районах м. Києва, а також в місті Васильків (Київська область).
«Те, що компанія демонструє позитивні темпи зростання і високу прибутковість навіть в кризовий час, свідчить про правильність вибраної стратегії розвитку компанії, –  коментує результати діяльності Президент СК «ОМЕГА» Сергій Тарасенко. – Стратегія компанії передбачає постійну роботу над підвищенням рівня обслуговування клієнтів, поліпшенням якості супроводу договорів страхування впродовж всього терміну їх дії. Політика відвертості і прозорості у відносинах з клієнтами, бездоганне виконання нами взятих зобов'язань дозволяє нам, не дивлячись на складні економічні умови, нарощувати страхові платежі. Як результат – за підсумками 1 півріччя компанія більш, ніж в 2 рази збільшила збір страхових премій. Більше 96% зібраних платежів припадають на долю добровільних видів страхування, це говорить про те, що довіра клієнтів до нашої компанії постійно зростає».

Страхова компанія «ОМЕГА» оскаржує рішення НБУ про відкликання ліцензії

28.04.2023

Акція для абонентів «Київстар»

25.12.2022

З Новим Роком!

23.12.2022

АСК «ОМЕГА» — 28 років!

10.11.2022