АСК «ОМЕГА» створила цілодобову диспетчерську службу

     В рамках програми з удосконалення системи супроводу договорів добровільного медичного страхування в листопаді 2015 року розпочала свою роботу цілодобова Диспетчерська служба страхової компанії «ОМЕГА».
      «Створення цілодобової служби дозволило поліпшити координацію роботи з врегулювання страхових подій. Тепер клієнти Компанії, застраховані по будь-якій програмі ДМС можуть в будь-який час доби, зателефонувавши по одному з телефонів Диспетчерської служби, отримати кваліфіковану допомогу чергового Диспетчера», – прокоментував начальник управління медичного страхування АСК «ОМЕГА»Віктор Дощинський. – «Слід зазначити, що всі Диспетчери служби – професійні медичні працівники. Тому вони не тільки можуть надати інформацію щодо умов тієї чи іншої Програми медичного страхування, встановлених лімітів відповідальності, порядку надання медичної допомоги, про режим роботи лікувально-профілактичних закладів і аптек, які обслуговують застрахованих в нашій Компанії осіб, а й проконсультувати по суті виниклого захворювання, розповісти про лікарські препарати і обстеження, необхідні для лікування, а в період спалахів інфекційних захворювань – про заходи профілактики даного захворювання», – додав він.
     Відзначимо, що добровільне медичне страхування є одним з пріоритетних напрямків діяльності АСК «ОМЕГА». За цим видом страхування загальна кількість застрахованих сягає 25 000 осіб. Щорічно тільки за Програмами ДМС фахівці управління медичного страхування врегульовують в середньому близько 47 000 страхових випадків.

АСК «Омега» виплатила більше 108 000 грн. за Договором добровільного медичного страхування

16.08.2019

Акціонерна страхова компанія «ОМЕГА» підвела підсумки роботи в першому півріччі 2019 року

13.08.2019

Клієнт АСК «ОМЕГА» отримав відшкодування в сумі 196 802,30 гривень

08.08.2019

Нові водійські посвідчення в Україні: що змінилося

07.08.2019